lördag 22 juni 2013

Utmaning # 62

hos Vintage Udfordring är att man ska ha pärlor och spets på sitt alster.
Det är ett tag sedan jag gjorde något i vintagestilen nu, så det var riktigt roligt.

Jag köpte några vintagebilder av Madeleine på FB och  en av dom  har jag använt här. Så fina tycker jag.

 Den vackra Grattis charmset har jag köpt hos Rox stamps. Papper från Pion design.   Bakom en kakservett och wellpapp som jag målat med gesso. En utstansad spetsbård med en Magnolia dies.
 Detaljbild av blomstergruppen.
Detaljbild av spets, pärlor och metallpynt. Den vackra spetsen med blingstenar har jag köpt hos

Live & Love Crafts.


Ha en fortsatt trevlig helg.
 Kram / Lena

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Lekkert pyntet :-) Tusen takk for at du deltar i Vintageutfordringen!

    SvaraRadera
  2. Så lekkert! Nydelig lyst og elegant kort - det blir så lekkert med hvitt til de lyse pastellene!

    Takk for at du deltar i Vintage udfordringen!

    ♥ DT-Hanne

    SvaraRadera
  3. detta kort är så läckert med alla fina detaljer. Lycka till!
    Kram Lene

    SvaraRadera