söndag 3 mars 2013

Ännu ett påskkort.

Jag har gjort ännu ett stafflikort, som jag tänker delta med hos StampArtic mars utmaning.
Reglerna är . Eastercard/Easterproject
2. different shape/not 6x6 (15x15 cm) (if it's a card)
3. At least one egg on it

Jag har använt QuicKutz Nesting Frame 10 till formen på kortet. Jag älskar dessa stafflikort. Tycker det är en fin och rolig vikning att göra.
Papper och stämpel från Magnolia. Övriga dies är från Joy Crafts.

Det finns 2 ägg med på mitt kort. Ett grönt bland blommorna och ett gult på den lilla Glad Påsk skylten.

Ha det gott. Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Åhh så himla fint!! Helt ljuvligt!! Tack för du är med i vår påsk-utmaning på StampARTic!

    /Christina, DT

    SvaraRadera
  2. Super smukt Påskekort.
    Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos StampARTic.
    DT-Gitte.

    SvaraRadera