tisdag 25 september 2012

Ett tag i vitt

Jag har gjort ett jultag i vitt.
Har använt en utstansad oval och små snöflingor från C Lynn, stämpel Magnolia och därifrån är även den lite större snöflingorna i kanterna. Utstansade blad, vita blommor och ett vitt stjärnband. Lite glittersnö på kanterna runt motivet. En liten klocka hänger i ett tag och längst ner har jag fäst en liten pärla.

Några detaljbilder



Lämnar in mitt tag till följande utmaningar
Challenge 181 Jul i September hos


Week # 133
The White Challenge

Ha en bra dag. Lena



9 kommentarer:

  1. Men du, detta är nog den finaste tag du har gjort. Underbart ljuvlig. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. En vacker tag,
    jag gillar ditt hänge.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbar tag Lena!
    Du har riktigt kommit igång nu ser jag!
    jag tittar mest på mina grejer och tänker att det ska jag göra. Men inte blir det så!
    Kram Lene

    SvaraRadera
  4. What a beautiful tag Lena!! I love your combination of die cuts and that dangling pearl! Your image is so sweetly colored too! Thanks so much for joining us at The Shabby Tea Room!!

    SvaraRadera
  5. Men ohhh så fint.Du är makalös.
    Ville gärna ha din adress så vi kan skicka vinsten du vann från Hobbyochhantverk.Måste vara säker på att det är just du som har vunnit.
    Min mailadress:spraengan@telia.com

    SvaraRadera
  6. Oh, this is so Beautiful. Love the gorgeous flower cluster and charm. What a sweet image too! Thanks for sharing with us at TSTR:)

    SvaraRadera
  7. Hej Lena Det var riktigt roligt att jag har hittat dig igen så jag kan få njuta av alla dina fina saker du gör.
    Ha en skön helg
    Kram Mona

    SvaraRadera
  8. ÅÅH vännen, det är ju såå ljuvligt vackert, du är ju en mästare på att göra vita kort, gillar massor :)

    BAMSEKRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  9. Helt fantastiskt vacker tag Lena!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera