torsdag 9 augusti 2012

Kaffe i bersån

Hej på er!

Jag hittade en för mig ny vikning på kort. Det satte igång pyssel lusten här. Den har annars inte varit så bra denna sommar, vädret till trots!
Om man bortser från baksidan, så är det 5 sidor att dekorera på detta kort. Jag gillar det!
Pappren jag använt på kortet är Pion Design.
Fjäril från ett ark köpt på Panduro. Vitt metallhörn. Utstansad bård med en Magnoliastans. Blad utstansade med en Marianne design dies.
Översta lagret är monterat med tre d kuddar, för att få lite höjd i kortet.
 Fönstret på kortet är gjort av ett gelantinblad.
 Även bilden på insidan är från Pion Design. Kaffe och tårta bjuds det här, mums!
 Här har jag vikt ut hela kortet. Insidornas stämplar är från K-Design
Jag lämnar in detta kort till följande utmaningar.

Anonyme Scrappere # 48 Sommer
Nordsalten utfordring # 58 Anything goes
Scrapperiket utfordring 55 Sommer

Ha det så gott. Kram/ Lena

4 kommentarer:

  1. Kortet ditt er veldig nydelig. Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb. Klem

    SvaraRadera
  2. ♥UNDERBART♥ jag blev helt förälskad. Men när du viker ut kortet var blir den sidan med kaffetåren av? Du kan mejla mig om du vill :) Kram Gertrud

    SvaraRadera
  3. Wow! Dette var veldig fint! Lekkert dekorert og nydelige farger. Takk for at du scrapper med NSHK.
    -Karen Elise-

    SvaraRadera
  4. Nydelig kort! Lekkert dekorert og så flott med vinduet :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvaraRadera